Sunday, January 26, 2014

Lõpuks!

Tundub, et pärast pikka pikka pikka aega mõtlemist ja uurimist olen selgusele jõudnud, mida ma tahan sügisest teha.....kuid........ see, et ma selgusele jõudsin ei tähenda, et küsimused otsas oleksid, oh ei, neid tekkis viis korda rohkem juurde, ärge siis imestage kui suvel tagasi tulles hall olen (kuigi te ei näe seda, sest oh imede ime, ma värvin nad ära ;) )

Aga kuidas siis muidu, hästi vist, vähemalt mul. Kuid vahepeal toimus hirmus õnnetus kallis Lärdali külas. Kurb, et sellist väikest ja armast kohta selline õnnetus saatis. Kõik need inimesed võtsid meid nii hästi seal vastu ja lihtsalt vapustav suvi sai seal mööda saadetud, ei olnud nad seda mitte kuidagi välja teeninud, mitte et ükski inimene sellist saatust kuidagi välja kunagi teeniks aga tohutult kahju lihtsalt, kuid selline on elu. Loodetavasti on nende kõrval hästi palju häid ja abivalmeid inimesi, kes toeks ja abiks neile on ja ma usun, et juba Lärdali oma inimesed on neile kõigile abiks!

Aga minust endast siis, sest kõik te ju olete seda blogi ikka minu pärast külastamas ja oma aega viitmas (oeh kuidas enesehinnang praegu lakke läks). Niisiis kõigepealt natuke huvitavat statistikat, seda blogi on seitsme ja poole kuu jooksul kokku loetud/vaadatud 2084 korda, kõige enam loetakse seda Eestis ja USA (Maiken, panustan, et see number nüüd väheneb ja Rootsi lugejaskond varsti kasvab). Suur aitäh, kes te kõik ikka ja endiselt huvi tunnete :) Ja täpselt nädala pärast saab mul siin juba viis võrratut kuud veedetud.

Igapäevaselt otsin endiselt tööd, mida pole veel leidnud, kuid ei anna ka veel alla! Natuke võib-olla saan varsti oma kudumisoskust rahaks teha, mis oleks väga ideaalne variant, kuid sellest vast kuuleb ka selle nädala jooksul alles. Muidu olen aga oma rutiini siin ilusti tagasi saanud, mis siis hõlmab kahte tööpäeva, trenni, hispaanlasi ja toredat soome neiut. Seega pole miski muutunud :) Loodan, et see nädal toob natuke muutusi ja põnevust, kuid eks ole näha :)

No comments:

Post a Comment