Monday, September 1, 2014

Tagasi Inglismaal

Ja saidki 5 nädalat Eestis kiiresti-kiiresti läbi ja olen nüüdseks kenasti tagasi Inglismaal. Nii naljakas on mõelda kuidas mõne aasta eest tundusid minu reisimised mägede ja merede taga olevat. Mäletan nii selgesti kui Arno oli Ameerikasse minemas ja ma lilli sel kevadel kastmas käisin ja lause peale, kus ta ütles, et varsti hakkan mina reisima ja maailma avastama, ma ainult lootusrikkalt noogutasin ja mõtlesin, et ilmselt ehk see kunagi kauges tulevikus juhtub, kuid võta näpust, nüüdseks Norras käidud ja aastakese juba Inglismaal oldud. Nii, et see ei olnudki võimatu helesinine unistus vaid :)

Kodus oli väga tore olla ja teid kõiki näha/kallistada! Jõulude ajal näeme taas, niikaua aga üritan teile siin ikka vähemalt korra kuus endast märku anda ;) loomulikult olen alati kättesaadav facebookis, gmailis ja teistes netiavarustes ja oma UK numbrilt ja korra nädalas vaatan ka oma Eesti numbrit :)

No comments:

Post a Comment