Saturday, July 13, 2013

Staff Lärdali hotellis

11. juuli õhtul oli hotellis ainult üks grupp ja siis otsustasid ülemused, et teeme ühise grillimise-chillimise. Õhtu oli ülimõnus, mängisime ja rääkisime ja naersime. Kuna staff on pisike oleme hästi kokkuhoidvad :) Nägin hotelli omaniku ka ära sellel õhtul :) Järgmise päeva hommikul pidin tööl olema ja siis giid tuli minu juurde ja ütles:"Sina oled siis see, kes esimesena täna, pärast pidu, tööl peab olema jh, hahahaahaahaaa" Ta naeris nii võidurõõmsalt :D olin maganud kaks ja pool tundi aga tunne oli hea ja polnud häda midagi.
Lärdali hotelli naised, puudu on Maiken ja Pernilla

kokk Ivan Bulgaariast


Reidar, üks ülemustest 
Jep, ei saanud ma seda palli august läbi :)





Sellised ülemused siis mul :)


kõik normaalsed ja siis veel Joonas :)

Omanik







Aitasime Ivani 



Mina ja Maiken

Marve palus ülemusel, et too annaks talle magustoitu, sellise kausi sai siis :D
Tore, tore õhtu oli :) ülemused on meil väga toredad. Ja peale selle olen ma nii pruun et ei arvakski et suve Norras veetsin :D

No comments:

Post a Comment