Thursday, March 6, 2014

Pildid!

Lubatud pildid siis, ainult 6 päeva läks aega, et võtta digika seest mälukaart ja see arvutisse panna, kahe sekundi tegevus aga pikk eeltöö, tuleb ju ikka valmis olla, kes siis esimese trennina maratoni jooksma läheb ;)

Aga natuke juttu ka, pildid siis enamasti minu tehtud töödest ja natuke ka loodust. Käisin täna Groombridge's ja kasutasin tagasi tulles seda "kõnniteed". Silt näitas ilusti, et public footpath ehk siis avalik kõnnitee/jalgrada, kuid mina ütleks selle ilusa tee kohta mudane metsatee, rattaga mitte minna. Kuid just ratas käekõrval ma sealt mäest üles ronisingi, üles sain ja koju ka, vaade oli küll väga ilus ja tänane ilm ka, seega ei kahetse midagi, kuid edaspidi ilmselt hakkan teisi teid uurima :)

Täna õhtul olid Clem'i varbaküüned roosad, isa küsis, et mis juhtus. Clem vastas: "Värvisin väga ulaka pliiatsiga, ma ütlesin talle, et ta värviks ainult paberit aga ta oli ikka väga ulakas pliiats ja värvis mu küüned ka ära, aga pole hullu ma riidlesin temaga, et ta nii tegi!" Isa mõtles natuke ja küsis, et kas ta ikka on täitsa kindel, et ainult pliiats seda tegi ja vastus sellele oli: "Ma hästi natuke vb aitasin pliiatsit:" Nii, et olge teie ka pliiatsite ja pastakatega ettevaatlikud, kunagi ei tea millal neile ulakus sisse tuleb ja teie käed või jalad ära värvivad :)

Siis kui vanemad Londonis käisid, tegime tüdrukutega koogikesi.

Linnas asuv park, kuhu sattusin esimest korda kuue kuu jooksul.

Soovitud jänesed.


esimene ports asju, nüüdseks on neid rohkem.

randmesoojendajad kätte panduna

kevad! (tundub, et jällegi on blogger piltide järjekorra segamini ajanud :( )



kevad, mis kevad!

Groombridge



Enne kui kõnniteed avastama hakkasin


armsalt mudane, lootsin et ainult algus on selline aga tegelikult ootasid suuremad üllatused veel ees!

Vähemalt teeviidad olid üleval :)

vaade ja päikesepaiste oli väga nauditav!

pool kõnniteed oli nii ära märgistatud



Üks üllatustest, nimelt tuli mul ratas seal üle tõsta, samal ajal ise ka sealt üle ronida.


kaugel, teise künka peal on Tunbridge Wells, aga te ei näe seda :)

No comments:

Post a Comment