Thursday, May 8, 2014

oioioioioioioiiiii

Noh mis ma ikka oskan öelda, kiire on olnud, või noh mitte nii väga aga palju teisi asju mõtteid ilmselt olnud. Üritan siis lühidalt vahele jäänud aja kokku võtta. Tegelikult võin vabanduseks hoopis selle tuua, et aeg on palju kiiremini hakanud minema kui ta vanasti läks, vot see ongi see põhjus ;)

Isver, ma ei mäletagi, mis ma kõik vahepealt ära olen teinud. Võtan oma telefoni fotoalbumi väikseks spikriks ette ja üritan nii mõndagi teiegagi jagada hiljem. Nagu pildid räägivad siis sai käidud Brightonis. Seal käisin koos Tiinaga, tema viimastel Inglismaa nädalatel, sest ta läks üsna varsti tagasi Soome pärast seda, kui ma ei eksi siis oli see 2. aprill kui ta ära läks. Brighton on lihtsalt vapustav, hästi mõnus, ütleks et rahulik, samas oli ta rahulik mere ääres aga linnas südames nagu sipelgapesa, sasimist ja liikumist oli palju, seega tundus selline täpselt kaks erinevat linna kuid oli üks ja mulle väga meeldis. Kohe kirjutaks ka siia kõrvale, et sellel pühapäeval (4.05) sai käidud Hastings's mis on väga sarnane Brightonile kuid mulle meeldis siiski Brighton rohkem, isegi ei oska põhjendada miks.

Edasi pajatab mu kallis telefon mulle, et käisin vahepeal kaks korda Londonis. Esimesel korras viisin tüdrukud teatrisse, nende vanaema tuli meile rongijaama vastu. Seega oli mul vahepeal kaks tundi aega niisama jalutada. Jalutasin Tower Bridge juures ja ühel hetkel oli päris igav, nägin üht noormeest joonistamas ja mõtlesin et lähen räägin temaga juttu. Pärast paari lauset tuli välja, et ka tema on pärit Eestist, vot sulle kui väike maailm on. Vähemalt möödus aeg kiiresti ja oli tore ja huvitav juttu rääkida. Ja teist korda käisin Londonis koos Isiaga, tegime väikse turistika ja vaatasime üle Buckinghami palee ja Big Beni ja jalutasime niisama ja nautisime ilma.

Aprillis oli lastel pikk lihavõtete vaheaeg, mis kestis kaks ja pool nädalat. Selle aja sees külastasime Scotney castle (loss, ei ütleks küll päris loll aga samas ka mitte mõis, panen teile lingi, kust saate infot selle kohta ja ise otsustada kuidas täpselt seda siis kutsuda: http://www.nationaltrust.org.uk/scotney-castle/ ). Hästi ilus ja inglisepärane koht on.

Siis vahepeal tegin juuksurimaratoni ja käisin ühel päeval juuksuris ja olin seal 5 tundi järjest. Tulemusega jäin väga rahule. Seal olles koheldi mind kui printsessi, isegi lõuna tehti mulle :) Nüüd siis olen pruunikas-punaste juustega, ise olen tulemusega väga-väga rahul.

Ja pildid räägivad mulle veel ühe lookese, milleks on laupäevane (3.05) uisutamine Gillinghamis. Pole uisutanud umbes kolm aastat ja asjaolu tegi veel raskemaks see et vahepeal rulluisutasin, ehk siis jääle minnes oli tunne nagu teeks seda elus esimest korda. Süüdistaks hea meelega jääd, kuna see oli väga krobeline aga ilmselt tuleb tõele näkku (või siis peeglisse) vaadata ja öelda, et olen lihtsalt koba.

Muidu aga teen endiselt kudumist. Käin laupäeviti Florat ja Leod hoidmas. Viimasel ajal üsna tihti hoian ka väikest Pancyt, kes on ilmselt maailma parim laps, olen teda nende 8 kuu jooksul ühe korra kuulnud nutmas. Ja järgmisest nädalas hakkan võib-olla ka natuke aednikuks, mis selliste ilmade puhul on ainult väga hea.

Saigi kiiresti tähtsamad asjad kokku võetud ja üritan telefonist ka pilte varsti üles laadida :)

No comments:

Post a Comment