Friday, May 30, 2014

Bournemouth













alates sellest pildist on pildid tehtud Corfe Castle's (Corfe mõis) 









Kolm järgmist pilti on tehtud Old Harry Rocks'lt (Vana Harry kaljud) 


Pere, kellega majad vahetasime, omas sellist kassi, nimeks oli tal Tiger (Tiiger)

Bournemouthi pikk ja LIIVANE rand 



Majavahetus oli väga ja tore projekt. Algas see laupäeva (24.05) hommikul kodust lahkumisega. Kõigepealt viisime Saara ja Toomase Stuarti vanemate poole, kuna nemad lendasid pühapäeva hommikul Türki. Stuarti vanemate majas olin esimest korda, omavad nad maja väga rahulikus maakohas (nagu Adila peaaegu). Maja ise on hästi mõnus, madal. Sisustus on kombineeritult antiikne samas uuemate detailidega. Nii koht kui maja on mõnusalt kooskõlas ja väga ideaalne paik suve veetmiseks. Maja ümber on suur aed, mis on inglaste puhul suht üllatav nähtus kuna tavaliselt on maja juurde kuuluv aed pisike. Olime seal paar tundi ja siis suundusime edasi Bournemouthi poole, sõit sinna võttsi aega kolm tundi. Maja oli hästi kaasaegne, ilmselt suhteliselt äsja renoveeritud. Köök oli suur ja avar, mis on jällegi suht üllatav inglaste puhul, kuna enamasti on neil kõik ruumid üpriski pisikesed, kuid majas on neid väikseid ruume palju. (Peab tõdema, et meie enda maja köök ja elutuba on tegelikult põhimõtteliselt sama suured). Majas oli kokku neli magamis tuba, mis oli meile täpselt ideaalne, kaks vannituba, suur köök ja TV-ruum. Maja asus rannast umbes 5 minuti autosõidu kaugusel, mitte, et ilm oleks piisavalt ilus et seal eriti viibinud oleks. Ilm nädala jooksul oli pilvine ja tuuline. Peale selle vedas mul selle puhkusega kohe eriti. Neljapäeva õhtul (eelmisel nädalal, enne majavahetust) läks mul kõrv lukku. Reede öösel valutas kuid laupäevaks andis natuke tagasi, lukus oli ikka. Kuid laupäeval hakkas ta uuesti valutama, seega ei saanud öösel üldse magada. Nii ma siis valutava kõrvaga ja magamata üritasin ikka koos perega ringi vaadata, kuid teisipäeval andsin lõpuks alla ja otsustasin voodisse jääda. Asjad läksid natuke paremaks, valu kadus ära, kuid kõrvast hakkas mäda tulema, mis mind jubedalt ehmatas, kuna ma ei teadnud et selline asi üldse võimalik on, hea et ma ikka kahe arstiga koos elan. Kuna kolmapäeva hommikuks mäda endiselt lõpetanud oma jooksmist ei olnud (tervislik mäda ilmselt) siis Claudia põhimõtteliselt käskis mul arsti vastuvõtule minna.  Kuna aga mul siin ja ausalt öeldes ja Eestis ravikindlustust ei ole, siis olin ma natuke mures, et kui palju see maksma võib kõik minna. Arst kirjutas mulle antibiootikumid, mida nüüd nädal aega võtma pean. Teadsin, et retsepti eest pean maksma umbes 7 naela ja olin endiselt hirmul, et mis need rohud mulle veel maksma võivad minna. Kuid tuleb välja, et see retsept sisaldab juba ravimite hinda ja kokku maksin 8 naela ja 5 penni. Arsti vastuvõtt oli tasuta. Nüüd ma olen siis ravimeid manustanud kaks päeva, mäda jookseb endiselt, kuid üldine enesetunne on parem, kuigi äärmiselt ärritav on lukkus kõrvaga olla. Arstide poolt öeldi, et kõrv on ilmselt lukus veel vähemalt 5-10 päeva. Selline puhkus siis. Kuid majavahetus oli äärmiselt põnev projekt ja odav viis puhkuse veetmiseks.

No comments:

Post a Comment