Wednesday, May 21, 2014

mõningaid pilte postitusele lisaks...

Kas teie näete ka mõningaid pilte ülisuurelt või teeb seda ainult minu arvuti? noo igatahes kui näete, siis pole mul õrna aimugi, miks see nii on ja võite vabalt soovitusi anda, kuidas seda järgmine kord vältida aga seekord peate mulle andeks andma ja olema rahul sellega, mis teieni jõuab, sorry :)
Peale selle annan kohe teile ka teada, et sellel laupäeval (24.05 kui ma kuupäevadega väga mööda ei pane, sest kontrollimine pole ju minu rida eks) sõidame mere äärde nädalaks puhkama, koha nimeks on Bournemouth. Tagasi tulles üritan teile siis kohe ka pilte jagada (loe: suve jooksul, sest te ju teate minu "kiirust" piltide jagamisel). See viimane lause paneb mind alati mõtlema, et koguaeg vabandan teie ees, kuidas ma piltide laadimisel nii aeglane olen aga millegipärast ei suuda ma ka ennast kokku võtta selle osas, ju ma siis soovin rohkem kõike seda jagada teiega augustis mõnusasti taustajuttu rääkides või ma ei tea mille taha see asi seisma koguaeg jääb :)
Igatahes vabandage need suured pildid, juhul kui ka teieni nad suurelt jõuavad ja andke julgesti nõu mida ma järgmine kord teisiti pean tegema et kõik pildid normaalse suurusega oleks :)

No comments:

Post a Comment