Wednesday, June 12, 2013

Esimene tööpäev

Esimene tööpäev siis tehtud. Hommikul õpetati kuidas tubasid koristada, mis saab minu ülesanne olema ainult  siis kui väga vaja, peamiselt olen restoranis. Restoranis olin õhtul esimest korda ja ütleme nii et korealased suudavad ikka väga üllatada. Üks naine võttis suure kartuli kahvli otsa ja hakkas otsas hammustama, teine pani suure viineri suhu ja sõi seda nii et pool oli suust väljas. Loomulikult oli pool toitu laual ja teine pool maas. Ausalt ma usun et isegi lasteaias on asi palju puhtam. Ja hiljem kui nõusid ära korjasime, siis hakkasid nad kõvasti röhitsema. Igatahes oli see päris kole ja kohati lihtsalt me kõik naersime. Natuke hiljem tuli grupp hiinlasi, nad olid palju rahulikumad ja korralikumad, ikka inimesed :)
Aga minu töö siis üldisemalt on laudade katmine, buffee restorani täitmine ja hiljem laudade koristamine. Pole midagi ületamatult keerulist.
Peale selle käib siin päris tihti eesti bussijuhte, kelle käest saab odavalt viina, mida siinsed elanikud ja eestlased ise ka ära kasutavad, mul ei ole plaanis seda teha :) ja loomulikult müüvad nad seda siin kasumiga aga ka sellel juhul on palju odavam seda osta bussijuhtidelt :D

Täna käisin lõpuks siis ka linna/küla vaatamas, pisike on aga ilus ja nagu ikka pildid tulevad hiljem :)

4 comments:

  1. Viisakus on suhteline mõiste :D Meie jaoks on röhitsemine ebaviisakas, nende jaoks on sama ebaviisakas see, kui keegi oma jalataldu näitab (nt. jalg üle põlve istudes). Söögikommetega sama lugu :D

    ReplyDelete
  2. Tegelikult nii ongi aga minu jaoks on vaja lihtsalt harjuda sellega, sest minu jaoks on hetkel selline käitumine lausa imeliselt imelik aga küll ära harjub ja siis kui Eestisse tulen olen teie silmis täielik mats :D

    ReplyDelete
  3. ära muretse sa oled seda nagunii :D

    ReplyDelete