Tuesday, June 18, 2013

Norra

Olen nüüd siis siin olnud natuke üle nädala ja üldmulje selle põhjal on siiski hea. Loomulikult on Eestist tulles siin natuke raske, kuigi meie söök ja elamine arvestatakse palgast hiljem maha ja poodi ei ole eriti asja on asju mida on vaja osta. Hinnad on 2-4 korda kõrgemad kui Eestis aga palgad veel kõrgemad, seega jääb õige eluviisi puhul siiski neil raha kuu lõpus rohkem järgi.
Töö siin on peamiselt mul nii et hommikul natuke ja õhtul. Suhtumine ülemuste poolt on inimlik. Kui ikka teha midagi ei ole siis ei otsida sulle ka ülitobedaid ülesandeid et töötaja lihtsalt teeks midagi. Täna jäi lõunasöögile tulev grupp pool tundi hiljaks ja kogu see aeg mis ma ootasin sain ma palka ja rääkisin ülemustega juttu. Ei olnud mingit erinevat suhtumist. Peale selle sain veel giidilt 10 eurot tippi et ootama pidin.
Homme siis linna maksude pabereid täitma, hea et ma alla kolme kuu siin olen, siis ei pea vähemalt politseisse mingeid asju ajama minema.

No comments:

Post a Comment