Saturday, September 7, 2013

Esimene nädal

Esimene nädal hakkab läbi saama ja teen siis väikse kokkuvõtta, mis võib tulla ka suht pikk :)

Pere ja lapsed.
Pere on hästi kokkuhoidev ja aktiivne. Lapsed hästi iseseisvad, seega mul väga palju tööd ei ole. Väiksed tüdrukud Clem ja Willow mängivad peamiselt kahekesi, mõnikord tahavad et ma ka nendega mängiks. Eile nad tahtsid juba rohkem et ma nendega mängiks ja koos asju teeks, eks enne olin neile ikka veel väga võõras aga vaikselt harjuvad ära. Lastega üksi olen kodus kahel päeval nädalas, teistel päevadel on kas ema või isa ka kodus ja see tähendab, et nemad tegelevad peamiselt lastega, mina olen lastega siis kui nad süüa teevad. Seega põhiliselt töötan kahel päeval nädalas, nädalavahetused on vabad, mõnikord ainult reede õhtuti pean lapsi vaatama, kuigi peamiselt pean valvama et neid uuesti magama panna kui nad ülesse peaksid ärkama.

Tunbridge Wells
Loodus on siin künklik nagu Inglismaal ikka, mägesid pole ja siledat ala ka ei ole. Hommikune tee lasteaeda on korralik trenn. Ilmad on siin hetkel soojad ja siiani veel ka päikselised, kuid küll nad jõuavad muutuda. Kaks päeva oli lausa 30 kraadi sooja, kuid majad on ise seest külmad seega polnud väga muret et jube olla oleks.
Uurisin täpsemalt ka kaarti Tunbridge asukoha üle ja tuleb välja et Channel tunnel on väga lähedal, mis tähendab ilmselt seda et ühel nädalavahetusel tuleb võtta ette reis Prantsusmaale, sest kui olla juba nii lähedal siis tuleb ka ära käia. Londonisse üritan ka selle kuu sees jõuda.
Peale kõige selle on siin hästi palju põldmarju, neid kasvab igal nurgal ja teeäärtes.

Ja veel niisama juttu. Käisin täna oma vaba päeva nautimas ja jalutasin linnas ringi, et rohkem sõbraks saada uue elukohaga ja astusin sisse poodi Sport direct. Ostsin endale sealt kaks toppi ja ühed püksid, kui kassapidaja ütles summa mõtlesin et kuidagi imelikult väike summa oli, kuid mõtlesin et ju ma siis arvutasin peast ikka väga valesti. Koju jõudes vaatasin tšekki ja tuli välja et kassiir ei löönud pükse kassast läbi, seega hoidsin kokku 17 naela ja sain Puma püksid täiesti tasuta :)
Peale kõige selle mängisin ma peale 2-aastast pausi ka klaverit, ei olnudki nii koba kui arvasin, midagi ikka on veel täitsa meeles :)

Ja kuna eelmine postitus oli ainult pildid siis see postitus on ainult juttu :D

No comments:

Post a Comment