Tuesday, September 24, 2013

Kolmas nädal

Ja ongi üle kolme nädala siin oldud. Kohe pean vabandama et oli harjumatult tegus nädal ja pilte ikka ei jõudnud :/ :/ aga muidu siis väike kokkuvõte nädalast.

Nädalat võin ilmselt alustada kolmapäevaga kui käisin pangas ja väikse valge valega sain endale pangakaardi. Vale oli siis selline et Claudia pidi ütlema et teab mind rohkem kui kaks aastat. Kaardi sain paar päeva hiljem juba kätte ja oman nüüd pangakontot ka peale telefoni numbri siin riigis, seega võite helistada ja raha üle kanda :D

Peale selle sai kolmapäeval veel ka spordiklubis asjad joonde ajada ja olen nüüd Tunbridge Wells Sports Center'i liige, ehk siis saan külastada jõusaali, ujulat, võtta osas kahest erinevast rühmatreeningust ja iga päev mängida kaks tundi kas siis tennist, sulgpalli või squashi ja seda kõike £ 28 eest. Neljapäevaks sain jõusaali tutvustamise aja ja (ühtlasi saab liikmeks olemisel tasuta eratreeneri nõuandeid) ka eratreeneri trenni. Neljapäeval panime siis paika minu esimese kuu trennikava. Nädalavahetusel käisin mõlemal päeval trennis ja ka esmaspäeval, täna ei käinud kuna oli minu päev lapsi hoida. Muidu on kõik väga mõnus ja tore aga ilmselgelt pole mu kõhulihased kunagi eriti trenni saanud, seega täna on suht jube olla, naerda ei saa ja liikudagi on valus, samas jalgadel pole viga midagi. Aga öeldakse et teisel päeval pidid lihased veel valusamad olema kui esimesel, seega ma arvan et homme ma ei liigu kuhugi, kuigi plaan on ikkagi trenni minna.

Ja veel üks tore uudis. Neljapäeval sain kokku Saanaga, Soome neiu kes on siin lähedal Au Pair. Hästi tore neiu on. Homme lähme koos trenni, näitan kui spordiklubi on. Seega nüüd natuke ikka huvitavam elu siin kohe :)

Reedel oli tööpäev, mis ei meenuta mulle midagi erilist välja arvatud see et unustasime Clementine'ga Ban-Bani koju ja teepeal läks suureks jonniks, aga saime ka selle mure lahendatud ja ülejäänud õhtu oli tore ja mõnus. Ahjaa reedel valmistasin täitsa ise ühe inglise pärase hautise, sain kiita et oli väga hea :)

Ja siis eilne. Eile oli mul siis esimene keelekursuse kokkusaamine. Kõik oli kena ja hetkel on meid 7 kuid tuleb inimesi kindlasti juurde. Peale selle ütles õpetaja/õppejõud/tuutor/mentor (kuidas iganes teda ka ei peaks nimetama) et on täiesti kindel et kevadel teen eksami et saada level 2-te mitte level 1-te, kuna esimene aste on liiga kerge mulle. Mis oli jällegi hea uudis. Kuid mis tähendab rohkem iseseisvat tööd kuna kursus on koos astme level 1-ga, seega mina ja üks teine noormees hakkame saama rohkem ülesandeid et omandada level 2-te.

Kahjuks pole veel tööd leidnud, kuid siiski loodan veel midagi leida :)

Harjumatult tegus nädal oli, kuid väga mõnus. Nüüd naudin häid ilmasid, samal ajal kui teie otsite mütse, salle ja kindaid, saame meie käia t-särgiga ringi :)

3 comments: